Leasing czy zakup?

Tak de fakto zakup sprzętu biurowego ma możliwość być de fakto dużym wydatkiem. Dlatego też wielu właścicieli biur zastanawia się, czy sensowne jest, ażeby kupować tai sprzęt, czy dużo lepiej wziąć go w leasing na zasadzie wynajmu, a tym samym okroić własne koszty w tym zakresie.

Jedno i drugie rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Przede wszystkim wynajem drukarek jest rozwiązaniem tańszym. Dostajemy nowy sprzęt, a płacimy za niego niewiele.
Jednakże on nie jest niestety nasz. Musimy za niego płacić co miesiąc raty i również co miesiąc musimy pamiętać o tym, żeby rozliczać się z tych rat i księgować je sobie tak, by odprowadzić VAT i ponadto żeby jeszcze odprowadzić sobie podatek dochodowy. Dlatego również nie dziwi fakt, że kilka osób zastanawia się, które rozwiązanie będzie natomiast całkiem dobrze wybrać i dlaczego akurat w tej chwili to. Systemy zarządzania drukiem jakby nie patrzeć są drogie. Dla firmy może być to de fakto dość niemały wydatek, dlatego powinno sięwarto się zastanowić, czy faktycznie zasadne jest, byśmy takie drukarki kupowali. Owszem zakup drogiego sprzętu za gotówkę nie jest zwyczajny, niemniej jednak znowu płacić raty za coś, co nie jest nasze? O ile mamy leasing to tak samo mamy serwis sprzętu biurowego, tak jak przy zakupie i również trwa on przez cały okres leasingowania. Leasing jest z pewnością dla takich firm, które potrzebują co jakiś czas nowego sprzętu, kiedy zmieniają się techniki i wymagania. Jednak zakup jest oferowany dla takich osób, które tego nie potrzebują i przez lata mogą korzystać z takiego sprzętu, który już jest nieco przestarzały technologicznie.
Więcej informacji na stronie: Wynajem drukarek.

Dodaj komentarz