Telefon do sali konferencyjnej

Zaplecze konferencyjno-szkoleniowe w firmie daje możliwość na przeprowadzanie spotkań, organizowanie sympozjów czy kongresów. Coraz więcej firm decyduje się na wygospodarowanie wnętrz, które spełniają tę funkcję. Podstawą użyteczności każdej sali konferencyjnej jest wyposażenie.

Każda sala powinna być wyposażona w sprzęt audiowizualny, taki jak projektor a także zestaw nagłośnieniowy. Dzięki temu możliwe jest zilustrowanie materiałów multimedialnych. Innym niezbędnym elementem, który powinien odnaleźć się w każdej sali konferencyjnej, jest telefon konferencyjny.
Telefon do sali konferencyjnej – jaki powinien być?
Telefon w sali konferencyjnej powinien zapewniać wyraźny i czysty dźwięk. Dzięki temu możemy prowadzić rozmowy w komfortowych warunkach. Takimi właściwościami cechuje się model Yealink CP920, który wyłapuje dźwięk z odległości aż sześciu metrów. W związku z tym bardzo dobrze nadaje się do salek konferencyjnych o średniej wielkości. Zastosowano w tym modelu technologię redukcji szumu i przez cały czas występującego hałasu, takiego jak: pisanie na klawiaturze czym dźwięk pracującej klimatyzacji. Co ciekawe, wbudowany mikrofon jest aktywowany tylko przez ludzki głos. Jeżeli nie rozpoznaje głosu, pozostaje wyłączony. Warto także wspomnieć, że telefon konferencyjny daje możliwość aż pięciostronne połącznie konferencyjne. Wyposażony jest również w klawiaturę dotykową oraz wyświetlacz LCD, dzięki czemu jest nie tylko i wyłącznie funkcjonalny, ale także przyszłościowy i miły dla oka. Rozmowy mogą być nagrywane, co jest bardzo przydatną funkcją.

Polecana strona: telefon konferencyjny.

Dodaj komentarz