Dlaczego warto skupić się na pozycjonowaniu

Pozycjonowanie stron to ważny detal długotrwałej kampanii marketingowej. Ułatwia danej witrynie zajęcie wysokiej pozycji na liście wyników poszukiwania w wielu wyszukiwarkach, z Wyszukiwarkę na czele, co znacznie zwiększa liczbę odwiedzin. Umożliwia również na skuteczne budowanie zaufania do danej marki albo produktu, sprawiając, że zapiszą się one na trwale w świadomości ewentualnych klientów i będą łatwo przez nich rozpoznawane.

Proces pozycjonowania w kampanii marketingowej można podzielić według dwóch wykorzystywanych metod, on-page , a dodatkowo off-page. Pierwsza z nich zajmuje się wszystkimi kwestiami związanym z przygotowaniem danej witryny pod kątem mechanizmów wyszukiwania, nazywanych robotami, tak żeby była dla nich dużo lepiej widoczna , a ponadto zrozumiała. Druga metoda obejmuje z kolei ogół działań, jakie są podejmowane poza samą stroną, które mają na celu wzmocnienie skuteczności oddziaływania jej informacji i opisujących ją słów , a ponadto fraz zasadniczych. Zdarzają się czasami przypadki uciekania się do dwuznacznych moralnie środków, takich jak nielegalne kupowanie linków i pomimo że mogą one gwarantować bardzo dużą efektywność, to natomiast są niezgodne z zasadami wyznaczonymi przez Google. Nie polecam ichniejszym używać, a wykrycie skutkuje najczęściej poważnymi konsekwencjami, ze zbanowaniem danej witryny włącznie. Dużo lepiej zatem skoncentrować się na metodzie on-page, którą w pełni akceptuje Google, dzięki której można przedstawić internautom, że wszystkie informacje, jakie danym momencie potrzebują, bez dylematu wynajdą na mojej stronie. Żeby to osiągnąć, powinno się trzymać się kilku sprawdzonych zasad, zapewniając przede wszystkim użytkownikom jak najwygodniejszą obsługę strony, która powinna być przejrzysta i czytelna z właściwie zaprojektowaną nawigacją. Witrynę należy też zoptymalizować pod kątem urządzeń mobilnych, w szczególności użytą grafikę czy zdjęcia, dzięki czemu przyspieszymy czas jej ładowania. Każda projektowana w tej chwili strona musi również uwzględniać zasady responsywności, które są obowiązującym standardem preferowanym, wdrażanym i rozwijanym przez Google.
Źródło informacji: tworzenie zaplecza pozycjonerskiego.

Dodaj komentarz