Jak zadbać o reklamę dla sklepu

Chociaż pozycjonowanie czyni już nieodłączny detal kampanii marketingowych dla dużych, średnich i niewielkich przedsiębiorstw, są jeszcze osoby, które nie wiedzą, na czym polega współpraca z pozycjonerem. Warto zatem tę niewiedzę usunąć, tym bardziej że coraz dużo trudniej przebić się do świadomości klienta bez bardzo dobrze wypromowanej strony.
Pozycjonowanie stron – bez względu na to, czy współpracujemy z firmą pozycjonującą, czy z freelancerem – przebiega zazwyczaj według następujących etapów:

Klient odzywa się do firmy pozycjonującej/freelancera i przedstawia mu własne oczekiwania (w tym celu trzeba zazwyczaj wypełnić formularz kontaktowy)

Po kilku godzinach (przeważnie do doby) firma pozycjonująca/freelancer przesyła odpowiedź, a w niej wstępną analizę naszej strony, analizę stron naszych konkurentów, wykaz proponowanych fraz, wytyczne optymalizacyjne itp.

Klient akceptuje ofertę
Rozpoczynają się prace (wiele firm/freelancerów zapewnia wyniki już po kilku dniach).

SEO w pigułce
Oczywiście dalsze prace zależą od tego, co jest do zrobienia na stronie, ale zadania dzielą się zazwyczaj na optymalizację i linkowanie. Do optymalizacji wchodzi optymalizacja programu i treści, czyli na przykład. wprowadzenie tekstów do dziedzinie, uczynienie adresów URL przyjaznymi, wyeliminowanie błędów w kodzie, przyspieszenie ładowania się strony i tym podobne.
Linkowanie to z kolei pozyskiwanie linków w źródłach zewnętrznych, takich jak zaplecza, strony z tekstami typu pressel, katalogi internetowe i tym podobne. Dodajmy że profesjonalny pozycjoner powinien utrzymywać stały kontakt z klientem, a również – jeżeli już taka jest kliencka wola – udzielać profesjonalnego doradztwa na każdym etapie prac. Bez wątpienia SEO to działania o sporo bardziej skomplikowane niż wynika to z powyższego zarysu, ale – o ile wybraliśmy dobrą firmę – nie musimy się o to przejmować. No właśnie, o ile wybraliśmy dobrą firmę, bo ofert jest dziś sporo, natomiast nie wszystkie z nich są warte sugestie. Zanim wybierzemy więc jakąkolwiek, warto zweryfikować, czy dany usługodawca ma dobrą renomę, odpowiednie doświadczenie itp. Promowanie strony w sieci to zbyt poważne przedsięwzięcie, żeby podejść do niego w sposób niechlujny.
Zobacz więcej: pozycjonowanie abonament częstochowa.

Dodaj komentarz