Opakowanie i etykieta produktu

Jeżeli zapytalibyśmy potencjalnego konsumenta, co ma wpływ na to, że wybiera się określone produkty, to zdecydowana spora większość z nich odpowiedziałaby, że jest to jakość i cena. W zasadzie jest to spostrzeżenie słuszne.

Natomiast jest jeszcze jeden czynnik, który ma duży wpływ na to, jakie produkty są wybierane. Takim na pewno jest opakowanie produktu. To ono w wielu przypadkach decyduje o tym, że wybierany jest konkretny produkt. W znaczącej liczbie przypadków ponieważ jest tak, że ichniejszym składy są starannie takie same. Różnią się one jedynie tym, kto jest ich producentem i jak są one opakowane. Jeżeli już opakowanie jest atrakcyjniejsze, to taki produkt wybierany jest dużo częściej.
Dlatego współcześni producenci zwracają szczególną uwagę na to, aby etykieta produktu i jego opakowanie było jak najbardziej interesujące. Bez wątpienia takie ładniejsze opakowania wymagają inwestycji. Bo nie dość, że takie opakowania i etykiety często tworzy się na specjalne zamówienie. Ponosi się także wyższe koszty ich produkcji. Wystarczy, że kolory użyte na opakowaniu czy etykiecie są bardziej intensywne i już ichniejszym cena jest wyższa. To jednakże nie przyczynia się do tego, że opakowania reklamowe cieszą się mniejszym zainteresowaniem. Bezpośrednio przeciwnie. Jeżeli już wyłącznie producenci posiadają szanse przekonać się o ich skuteczności, to są w stanie inwestować w nie. Koszt takiego opakowania i tak w każdej sytuacji jest wliczony w cenę produktu, a przy zamawianiu hurtowych ilości opakowań i etykiet, ich jednostkowe ceny są bardzo niskie. Dlatego kreacja opakowań jest na ten czas tak popularna. Zajmuje się nią kilka agencji kreatywnych, które opracowują projekty opakowań dla bardzo zróżnicowanych produktów. Od dobrej bielizny, po opakowania ciastek. W każdym takim przypadku zlecenia tego rodzaju są realizowane z wielką dokładnością i z uwzględnieniem uwag klienta.
Polecamy: whiteart.pl/portfolio/opakowania.

Dodaj komentarz