Rodzaje ulotek

Nie każda ulotka wygląda tak samo, bo nie w prawie każdy przypadku sprawdzi się taka sama. Są sytuacje, gdy praktyczniejsza jest ulotka harmonijka, a są takie, gdy praktyczniejsze są ulotki w rozmiarze mniejszym iż A4.

Wszystko zależy też od tego, gdzie taka ulotka ma funkcjonować i ile informacji musi się w niej znaleźć. W zasadzie wybór rozmiaru i charakteru ulotki zależy od upodobań klienta, bo ci, którzy zajmują się projektowaniem ulotek są w stanie przygotować je w każdym schemacie. To dla nich żaden problem. W każdym takim przypadku muszą oni wyłącznie właściwiepoprawnie dobrać informacji i adekwatnie je rozmieścić. Tak, aby ulotka była czytelna i spełniła swoje zadanie.
Niekiedy osoby, które zajmują się projektowaniem ulotek doradzają wybór dokładnie określonej z nich. Nierzadko twierdza one, że są wskazania ku temu, ażeby dana ulotka była ulotką DL. Jeżeli już mają ku temu prawidłoweodpowiednie argumenty i uda im się przekonać do własnego zdania klienta, to taka ulotka jest opracowywana. W większości przypadków jednakże nie narzuca się klientom takich czy innych rozwiązań. Dokonanie wyboru zostawia się jemu. Choć równie w większości przypadków mają miejsce sytuacje odwrotne. Wówczas klient zleca wykonanie ulotki i pragnie, żeby ulotka promocyjna miała taka postać, jaką jej projektant będzie uważał za najlepiej odpowiednią. Jeżeli już jej przygotowanie zleca się profesjonalista, to i kłopoty formatu takiej ulotki pozostawia się im. w tej kwestii zleceniodawcy mają zaufanie do profesjonalistów, bo idealnie zdają sobie oni sprawę z tego, że na pewno dokonają oni optymalnego wyboru, a ich ulotka firmowa będzie wyglądała dobrze. O ile kwestia formatu jest pozostawiona projektantowi ulotki, to ten wybiera go wedle własnego uznania i decyduje się na takie format, który jego zdaniem, w tym przypadku, będzie najbardziej adekwatny. Format ulotki posiada również wpływ na jej koszt, dlatego zawsze informuje się o tym klientów.
Zobacz: www.whiteart.pl/portfolio/ulotki.

Dodaj komentarz