Wizerunek Twojej firmy w sieci

 

Stare powiedzenie mówi, że jak nas widzą, tak nas piszą. Wcale nie straciło ono na znaczeniu. Ta zasada obowiązuje przez cały czas i dlatego powinieneś wiedzieć, jak wyglądamy w social media, jak się kreujemy, co opracowujemy dobrze, a co źle. Każdy z nas para się czymś innym i właściwie każdy obejmuje inny sektor rynku. Natomiast bez względu na to, gdzie się znajdujemy, musimy dbać o to, aby nasz wizerunek był spójny, a tym samym jasno przekazywał, kim jesteśmy i co przygotowujemy. Przygotowanie takiego spójnego wizerunku ma możliwość nie być łatwe, ale w rzeczywistości należy nad tym jakiś czas popracować.

Gwiazda powinna kreować swój wizerunek inaczej, polityk powinien pokazywać się w mediach inaczej, a i prawnik musi prezentować się w odmienny metodę. Jeśli nasz zawód związany jest swego rodzaju z odpowiedzialnością publiczną, to wizerunek na Facebooku i w innych mediach powinien być specjalistyczny i stonowany tak, żebyśmy nie zrobili sobie antyreklamy. Jednakże w przypadku, kiedy promowany jest muzyk, aktor czy designer to im więcej skandalu, tym tak realnie nie gorzej. Sami nie zawsze wiemy, czy nasza reklama na Facebooku jest właściwa i czy przyniesie nam korzyści, dlatego w tym względzie poprawnie byłoby posłużyć się kompleksowym doradztwem firm zewnętrznych, które realizują dla ludzi taki spójny i równocześnie interesujący wizerunek z zastosowaniem wszystkich zasad marketingowych. Umożliwi on nie tylko sprzedawać więcej, ale i znaleźć popleczników, którzy staną za nami murem, a też kogoś, kto pomoże nam w następnym promowaniu siebie i prywatnych sposobności.

Warto zobaczyć: strony przechwytujące.

Dodaj komentarz