Gadżety reklamowe w budowaniu lojalności klienta

 

Powszechnie mówi się, że zyskanie nowego klienta jest 10 razy droższe od zatrzymania obecnego. Jest w tym dużo prawdy, dlatego trzeba przyjąć właściwe strategie, prowadzące do zwiększenia lojalności klientów wobec naszego sklepu.

Klienci bardzo lubią, kiedy dostaną coś od firmy. Coś więcej niż to, na co się umawiali, jakiś bonus, którego nie oczekiwali. Efekt pozytywnego zaskoczenia jest bardzo silny i pozostaje na długo, dzięki czemu zwiększa się szansa na zatrzymanie klienta u siebie.

Akcesoriów, które można zaoferować klientowi jest bez liku, w tym takie, które nie obciążą za bardzo naszego budżetu.

Niezależnie od branży sklepu, można klientowi dać brelok reklamowy. Przydaje to się priorytetowo w punktach dorabiania kluczy, albo w sytuacji firm montujących drzwi lub wymieniających zamki. Breloki są bardzo tanie, zatem można mieć ich ogromną ilość przygotowaną na każdą okazję i wywołać pozytywne emocje u klienta. Jeszcze ciekawszym, choćby odrobinę droższym wyjściem są kubki reklamowe z nadrukiem. Takie rzeczy w domu przydają się w każdym momencie, bo kubki i szklanki najczęściej się tłuką, zatem każda dodatkowa sztuka będzie z całkowitą czyli stu procentową pewnością wykorzystywana. Praktycznymi gadżetami, którymi można obdarować klienta są też notesy z logo, zrealizowane do tworzenia notatek wszelkiego rodzaju. Niezależnie od tego, czy klient będzie używał takiego notesu do pracy, czy do budowy listy zakupów, ważne jest, że będzie miał ciągły kontakt z naszym logo. Przy wyborze odpowiednich materiałów reklamowych, warto mieć na uwadze o ichniejszym do profilu naszej firmy.

Zobacz też: opaski odblaskowe z logo.

2 komentarze

Dodaj komentarz